KGP Çalıştay No.9 15.05.2020 tarihinde video-konferans sistemiyle gerçekleştirildi.
Kapasite Geliştirme Programı Çalıştay No.9 “Belediyelerde İletişim & Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri” 15.05.2020 tarihinde aşağıdaki gündem doğrultusunda video-konferans sistemiyle toplam 19 katılımcı ile gerçekleştirilmiştir.
- Oturum: Kamu kurumlarında en sık rastlanan sorunlar, bir kurumda hataların görülmemesinin anlamı, vatandaşı dinlemenin önemi, etkili dinleme testi (uygulamalı), iletişim süreci modelini doğru uygulamak
- Oturum: Kibarlık, nezaket ve zarafet anahtarları, asla söylenmemesi ve yapılmaması gerekenler, insanların duymak istediği kelimeler, müşteri hizmetlerinde çalışanlar için ilk izlenim ve imajın önemi, telefonda iletişimin altın kuralları
- Oturum: ‘Empati ve Apati’, konuşmak ve güzel konuşmak arasındaki fark, beden dilinden karşınızdakilerin verdiği ipuçlarını doğru değerlendirmek